Idea Leasing po raz kolejny wyróżniona prestiżowym godłem „Firma Przyjazna Klientowi”

 

17 listopada 2017 r.

 

Idea Leasing ponownie znalazła się w gronie firm, które przykładają szczególną wagę do najwyższych standardów obsługi swoich klientów. W niezależnym badaniu certyfikującym do tytułu „Firma Przyjazna Klientowi” spółka potwierdziła jakość obsługi i koncentrację na potrzebach polskich przedsiębiorców.

 

Potrzeby klientów znajdują się w ścisłym centrum zainteresowania całego zespołu Idea Leasing – mówi Marek Bauer, prezes Zarządu Idea Leasing SA. – Cieszę się, że nasze konsekwentne prace nad poprawą jakości obsługi są przez klientów doceniane. Godło „Firma Przyjazna Klientowi” to dowód na to, że jesteśmy spółką spełniającą wysokie standardy – dodaje.

 

Idea Leasing po raz drugi przystąpiła do programu certyfikującego „Firma Przyjazna Klientowi”. Klienci wysoko ocenili spółkę pod względem wszystkich badanych kategorii (ocena współpracy, ocena kontaktu, ogólne zadowolenie, skłonność do rekomendacji). Najważniejszy badany wskaźnik – wskaźnik rekomendacji Net Promoter Score (NPS), w stosunku do badania z roku 2016, wzrósł aż o 10 punktów.

 

To duża satysfakcja, że  klienci doceniają efekty naszej codziennej pracy. W ciągu mijającego roku znacznie zwiększyła się grupa promotorów, co oznacza, że klienci chętniej polecają usługi Idea Leasing – mówi Małgorzata Szmidt-Korczowska, dyrektor Departamentu Operacji Idea Leasing SA. – Zdobyty tytuł obliguje nas także  do dalszego doskonalenia komunikacji z klientami  i usprawniania procesów. Z pewnością skorzystamy z cennych wskazówek, które otrzymaliśmy w trakcie wywiadów. To kluczowe informacje o tym, jakie aspekty obsługi są dla naszych klientów najważniejsze – dodaje.

 

Prestiżowe wyróżnienie tytułem „Firma Przyjazna Klientowi” przyznane zostało wyłącznie przez klientów Idea Leasing. Podstawą procesu certyfikacyjnego były wyniki niezależnych badań satysfakcji, doświadczeń i prawdopodobieństwa rekomendacji, które przeprowadził organizator programu – Fundacja Obserwatorium Zarządzania. Badanie zrealizowane zostało w październiku 2017 r. ,wzięło w nim udział 300 respondentów.

 

„Firma Przyjazna Klientowi” to już piąte wyróżnienie, które  Idea Leasing zdobyła w 2017 roku. Spółka leasingowa uhonorowana została godłem „Marka Godna Zaufania” magazynu MyCompany Polska, tytułem Gazety Finansowej „Najlepsze Produkty dla MŚP” w kategorii leasing, a także otrzymała nagrody miesięcznika ekonomicznego Home&Market: PROSPERITA 2017 dla Najlepszej Firmy Leasingowej i Order Finansowy 2016 za innowacyjny produkt „Leasing na kilometry”.

Firma Przyjazna Klientowi Marka Godna Zaufania 2017 PROSPERITA 2017 dla Najlepszej Firmy Leasingowej

PROSPERITA 2017
dla Najlepszej
Firmy Leasingowej

Certyfikat Odpowiedzialni w Biznesie 2015, 2016

Certyfikat
Odpowiedzialni
w Biznesie
2015, 2016

Najlepszy Partner w Biznesie Home & Market 2015, 2016

Najlepszy Partner
w Biznesie
Home & Market
2015, 2016

Order Finansowy Home & Market 2015

Order Finansowy
Home & Market
2015, 2016

Orzeł Polskiej Przedsiębiorczości 2015

Orzeł Polskiej
Przedsiębiorczości
2015