Wrocław, dnia 16.03.2020 r.
Aktualizacja: 02.11.2020 r.
W trosce o zdrowie Pracowników, Klientów i Partnerów biznesowych naszej Spółki oraz w celu zapewnienia ciągłości pracy i wysokiej jakości naszych usług, podjęliśmy wszystkie niezbędne kroki, aby maksymalnie ograniczyć skutki szerzącej się pandemii. Odpowiedzialnie i z należytą troską reagujemy na aktualną sytuację, by nasi Pracownicy, Klienci i Partnerzy czuli, że mają wsparcie i są bezpieczni.
1. Wdrożyliśmy wewnętrzne procedury funkcjonowania poszczególnych Departamentów i Oddziałów w sytuacji zagrożenia epidemiologicznego i w trybie pracy zdalnej.
2. Zarząd i kadra menedżerska Spółki jest w ścisłym kontakcie on-line, aby szybko wprowadzać dalsze zmiany, niezbędne dla funkcjonowania naszych Klientów, Partnerów i naszej Spółki.
Jako Spółka, która buduje partnerskie relacje z Klientami, niezwłocznie zaproponowaliśmy działania pomocowe dla przedsiębiorców, dotkniętych aktualną sytuacją.
Prosimy o zapoznanie się z ważnymi informacjami
Wnioski i zapytania naszych Klientów realizujemy zgodnie z datą wpływu
- Może się jednak wydłużyć czas Państwa obsługi i udzielania odpowiedzi na infolinii. Prosimy o cierpliwość i korzystanie przede wszystkim z komunikacji mailowej, telefonicznej bądź za pośrednictwem Banku Kierowcy.
Kontakt dla Klientów: www.ideagetinleasing.pl/kategorie/kontakt-dla-klientow
- Prosimy o telefoniczne lub mailowe umawianie wizyt w naszej Centrali i w Oddziałach.
Oddziały: www.ideagetinleasing.pl/kategorie/oddzialy
W sprawie restrukturyzacji / zmiany harmonogramu płatności prosimy o kontakt z Obsługą Klienta na adres e-mail:
Wnioski naszych Klientów dotyczące zastosowania rozwiązań pomocowych rozpatrujemy indywidualnie i według kolejności wpływu. Maksymalnie uprościliśmy proces, jednak czas oczekiwania na rozpatrzenie, ze względu na szczególną sytuację, jest obecnie wydłużony.
Abyśmy mogli sprawniej i szybciej Państwa obsłużyć prosimy o:
- jednokrotne wysłanie / złożenie wniosku,
- cierpliwie oczekiwanie na kontakt z naszej strony - po złożonym wniosku, nie muszą się Państwo z nami kontaktować telefonicznie.
Zapewniamy, że każdy z Państwa wniosków zostanie merytorycznie rozpatrzony w możliwie najkrótszym czasie. Liczymy na Państwa zrozumienie.
W razie dodatkowych pytań w sprawie restrukturyzacji prosimy o kontakt telefoniczny - 801 199 199 (wybierz 2)
Naprawy blacharsko-lakiernicze, likwidacja szkód
Dział Likwidacji Szkód pracuje z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa, od poniedziałku do piątku, w godz. 8-17. Szkodę możecie Państwo zgłosić za pomocą:
W przypadku naprawy pojazdu w naszej sieci serwisów naprawa odbędzie się dla Państwa bezkosztowo: kwotę netto pokryje Ubezpieczyciel, kwotę VAT pokryje Idea Getin Leasing. Miałeś szkodę? Nie odkładaj sprawy na później, skontaktuj się z naszym doradcą.
Odbiór przedmiotów zakupionych na aukcjach poleasingowych odbywa się na bieżąco, ale z ograniczeniem kontaktu fizycznego do niezbędnego minimum.
W przypadku zawierania nowej umowy, prosimy o kontakt mailowy z Państwa doradcą bądź skorzystanie z infolinii sprzedażowej: sprzedaz@ideagetin.pl, 801 199 199 (wybierz 1) lub 579 573 666. Wdrożyliśmy zdalny model podpisania umowy dla Klientów, bez konieczności bezpośredniego spotkania się.
O kolejnych zmianach będziemy Państwa informowali na bieżąco.
Jednocześnie bardzo Państwa prosimy o szczególną czujność i ostrożność – cyberprzestępcy próbują wyłudzać dane i hasła, wykorzystując pandemię koronawirusa. Prosimy zwracać uwagę na adresy stron internetowych do logowania i dokonywania płatności oraz dokładnie czytać wiadomości SMS i maile, aby nie klikać w szkodliwe i fałszywe linki. Wszystkie wiadomości, które budzą Państwa wątpliwości, prosimy weryfikować w wiarygodnych źródłach.
Wrocław, dnia 31.12.2019 r.
W imieniu Idea Getin Leasing S.A. (dalej jako „IGL”) i Idea Getin Leasing spółka akcyjna Automotive S.K.A. (dalej jako „IGL Automotive”) informujemy, że w przypadku umów leasingu i umów pożyczki, z których wierzytelności zostały przez IGL i/lub IGL Automotive sprzedane do Getin Noble Bank S.A. z siedzibą w Warszawie, rachunki wskazane na fakturach przesyłanych do Klientów, opiewające na:
- czynsze leasingowe oraz
- raty pożyczkowe,
wynikające z zawartych przez Klientów z IGL/IGL Automotive odpowiednio umów leasingu lub umów pożyczki, są rachunkami do dokonywania rozliczeń z tytułu nabywanych przez bank wierzytelności pieniężnych, czyli tzw. rachunkami cesyjnymi, prowadzonymi w ramach gospodarki własnej Getin Noble Bank S.A. [1].
Rachunek cesyjny nie jest rozliczeniowym rachunkiem bankowym [2], zatem nie będzie on uwzględniony na tzw. „Białej Liście” podatników VAT [3].
Ponadto, zgodnie z opublikowanymi przez Ministerstwo Finansów w dniu 20 grudnia 2019 r. „Objaśnieniami Podatkowymi” [4], w stosunku do podatników dokonujących płatności na tzw. rachunki cesyjne banków, niezamieszczone na tzw. „Białej Liście” nie będą stosowane sankcje w podatkach dochodowych PIT i CIT oraz odpowiedzialność solidarna w VAT. Zastosowanie się przez podatnika w danym okresie rozliczeniowym do objaśnień podatkowych [5] powoduje objęcie go ochroną przewidzianą w art. 14k – 14m ustawy Ordynacja Podatkowa.
Pełna treść „Objaśnień Podatkowych” dostępna jest na stronie Ministerstwa Finansów – link.
![]() |
![]() |
![]() PROSPERITA 2017 |
![]() Certyfikat |
![]() Najlepszy Partner |
![]() Order Finansowy |
![]() Orzeł Polskiej |